Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 16:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør!

Hej!

Jeg søger en programmør til at lave et Community Site. Du vil få mere info oplyst bare skriv her på min mail, for mere info kontakt mig på predragpiletic@hotmail.com på msn

En cirka pris ønskes oplyst her på Eksperten.dk...
Avatar billede nute Nybegynder
03. marts 2004 - 16:13 #1
brug www.sharksforum.com til denne type forespørgsler. Dette er et dansk sitee, med de samme "foreldre" som E!

/nute
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 16:14 #2
Prøver igen;

Jeg søger en programmør til at lave et Community Site. Jeg vil gerne have en cirka pris på sådan et system her på eksperten.........for mere information, kontakt mig på predragpiletic@hotmail.com

Systemet skal være noget lignende et dateing system------
Avatar billede nute Nybegynder
03. marts 2004 - 16:19 #3
Prøver igen;

brug www.sharksforum.com til denne type forespørgsler. Dette er et dansk sitee, med de samme "foreldre" som E!

/nute
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 16:26 #4
Det var ikke til dig, men formulerede mig ikke så godt første gang, men koster det der penge?
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 16:27 #5
Fatter ikke deres sytem?
Avatar billede nute Nybegynder
03. marts 2004 - 16:30 #6
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 16:32 #7
ok, men der burde være nogen her på eksperten der kan lave det og hallo, det er nu i har chancen for at reklamere jer!
Avatar billede nute Nybegynder
03. marts 2004 - 16:38 #8
Ja, der er helt sikkert mange her inde der kan lave det, men der findes også allerede masser af gratis versioner af denne type software. Men ... fra reglerne:

8. Hvis der udloddes andre præmier end point såsom penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver. Svaret på - eller løsningen til - et sådant spørgsmål behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten - i modsætning til spørgsmål, der involverer point. De skal offentliggøres på sitet. Kategorierne Opgaver og Job/opgaver kan stadig indeholde spørgsmål med point som præmier. I så fald gælder de almindelige regler såsom offentliggørelse af svar.

/nute
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 16:41 #9
Ok, lukker her og opretter i Job/opgaver....Tak!
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 16:47 #10
Avatar billede nute Nybegynder
03. marts 2004 - 16:54 #11
lægger du også et svar i dette spm, accepterer dit eget svar, så du får lukket det ?
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 18:49 #12
Når ja, taker.