Avatar billede ab58 Novice
03. marts 2004 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan lave en tegning for mig?

En karikatur-agtig tegning med farver i f.eks. gif-format.
Det skal forestille en doven mand m/k (eller en computer "analfabet")der sidder foran sin computer og prøver, forvirret, at taste noget(f.eks. med én finger på tastaturet og en anden i munden). På den anden side af computeren (f.eks. fra  computerens bagside) vælter er masse dollar-sedler ud.

Tegningen må gerne ligne den jeg allerede har på min webside:
www.get-rich-from-home.com.
Problemet med den jeg har er, til trods for at den er taget fra en webside med gratis grafik, er det ikkelykkedes mig  at kontakte webmasteren for at finde ejeren til tegningen.
Jeg har selv tilføjet dollar-tegn og sedler på tegningen.

Vi kan evt. aftale en rimelig pris per email.
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 15:56 #1
Kort fortalt hvad går det ud på og hvilke sider gælder det for? Jeg har tænkt mig at lave en hp, med dette design (altså downloade det) men lave mit eget banner osv.

http://illusivedesign.org/termsofuse.php
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
03. marts 2004 - 15:57 #2
Ups....det må du undskylde....det er til et andet spm....sorry...
Avatar billede ab58 Novice
06. marts 2004 - 02:37 #3
Ingen svar åbenbart! Jeg lukker.
Avatar billede ab58 Novice
06. marts 2004 - 02:40 #4
Jeg lukker.