Avatar billede syfilisyko Nybegynder
01. februar 2001 - 11:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hehehe lidt pinligt, men skal lige have lidt hjælp med den her Java.....

Jeg har haft den og jeg kan huske en lille bid af den. Noget med History Go +1 og -1 for at komme frem og tilbage via en anden knap end dem i browseren. Easy 30 point til den først som kan huske det hele. Skriv lige <script ...... og alt det der. Jeg har squ fuldstændig glemt det =(
Avatar billede jimsim Nybegynder
01. februar 2001 - 12:10 #1
Avatar billede pip Nybegynder
01. februar 2001 - 12:11 #2
Her er et eksempel på en tilbage knap, hvis det skal væet en frem knap skal (-1) ændres til (+1)

<A href=\"#\" onclick=\"window.history.go(-1)\">Tilbage</a>

pip
Avatar billede bojohansen Nybegynder
01. februar 2001 - 12:12 #3
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=iso-8859-1\">
</head>

<body bgcolor=\"#FFFFFF\" text=\"#000000\">
<a href=\"java script:history.go(-1);\">Gå Tilbage</a> <a href=\"java script:history.go(+1);\">Gå
Frem</a>
</body>
</html>

Det burde gøre det :-))
Avatar billede disky Nybegynder
01. februar 2001 - 12:18 #4
Prøv Javascript gruppen næste gang :)

Dette er om JAVA ikke javascript :)
Avatar billede syfilisyko Nybegynder
01. februar 2001 - 20:24 #5
Pip var først =) takker.