Avatar billede tuidoi Nybegynder
03. marts 2004 - 12:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvilke HTML editorer er at anbefale?

hey eksperter,
mit spørgsmål er følgende:
Findes der overhovedet gode HTML editorer, lignende Frontpage (behøves ikke at være ligeså gennemtænkt) det skal bare ikke ødelægge koden på samme måde...

på forhånd tak

mvh Jannik
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. marts 2004 - 13:00 #1
Ikke ligende frontpage, så skal du over i Dreamweaver eller Adobe Golive, men det er ikke helt det samme. Skal det være gratis, så kik på Stones Web Writer
Avatar billede tuidoi Nybegynder
03. marts 2004 - 13:07 #2
det behøver ikke at være gratis.. og heller ikke lignende frontage dette var bare et eksempel på en udmærket fungerende Editor, til forskel fra frontpage og andre.. må det ikke ødelægge koden..
Avatar billede tuidoi Nybegynder
03. marts 2004 - 13:17 #3
Hmm. stone-webwriter, farver jo kun koden.. så jeg holder mig bare til frontpage.. det fungere fint, når bare jeg ikke kryptere-kildekoden.. ellers tak!