Avatar billede jensch Nybegynder
03. marts 2004 - 09:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

adgang med Frontpage udefra (WAN).

Jeg har min egen webserver. Jeg vil gerne kunne give adgang fra Frontpage udefra (WAN). Der er ingen problemer fra LAN og hvis jeg sætter serveren i LMZ på min router er der heller ingen problemer.
Hvad er det for porte udover 80 jeg skal åbne for, så Frontpage kan komme igennem ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. marts 2004 - 10:28 #1
Som jeg husker det, skal du installere frontpage server extentions på serveren, og du bør kun gøre det via VPN da din web server ellers vil være åben for enhver
Avatar billede jensch Nybegynder
03. marts 2004 - 11:27 #2
Der er installeret frontpage server extentions. Ellers kunne jeg vel heller ikke benytte Frontpage fra mit eget net ?
Der må der være en måde hvorpå man kan sikre sig. Vilkårende er vel de samme for de professionelle webhoteller.
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. marts 2004 - 15:33 #3
det er det, og du kan beskytte dig på forskellig vis. Processisolering med nfts rettigheder er en god ting, samt alle de generelle råd til sikkerheden.

Jeg vil tro at dine problemer med at kune publisere måske er rettighedsrelateret.