Avatar billede kurtis Nybegynder
01. februar 2001 - 09:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Batch import

Hvorfor virker \"Batch import\" ikke umiddelbart - jeg får fejlmelding om at \"convert mode\" ikke er tilgængeligt!
Avatar billede jwolf Nybegynder
01. februar 2001 - 09:42 #1
hvilket program er det lige vi snakker om ?
Avatar billede kurtis Nybegynder
01. februar 2001 - 10:19 #2
photoshop
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
05. februar 2001 - 15:44 #3
Du kører vel en action, ikke? Et af trinene er en \"convert mode\" fx.  \"til Greyscale\". Hvis et af de billeder du prøver på at åbne er et \"greyscale\" eller \"indexed color\"-billede, så kan man ikke lave nævnte konvertering, og fejlen opstår.

Dette er et ex., jeg ved ikke om det svarer til dit problem

Hilsen Lars
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
10. februar 2001 - 00:19 #4
Tak!

En lille fejl: Indexed color til Greyscale kan godt lade sig gøre, men det er der en hel masse andre der ikke kan. F.eks. kan du ikke konvertere til den mode billedet har i forvejen.