Avatar billede linnemann Nybegynder
02. marts 2004 - 13:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl meddelse i Dreamweaver

Hjælp
Jeg bruger Dreamweaver MX2004, men jeg får en mystisk fejl meddelse og jeg har ikke rigtigt kunne finde noget hjælp hos Macromedia. Er der nogle der ude der måske kan hjælpe mig.
Jeg får følgende fejlmeddelse.

while executing inspectSeletion in style.htm, the following JavaScript error(s)= occurred:

At line 1202 of file "c:\program files\macromedia\dreamweaver MX2004\xonfiguration\inspectors\_pi_common.js":
TypeError: theObj has no propeties

Jeg køre Windows 2000 hvis det kan hjælpe.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. marts 2004 - 23:15 #1
Hvornår sker dette?
Avatar billede linnemann Nybegynder
05. marts 2004 - 09:44 #2
Det sker oftes når jeg står i wysiwyg vinduet og skifter til koder vinduet. Men der er også sket bare jeg klikker rundt i koder vinduet.
Beklager det sene svar
Avatar billede bojohansen Nybegynder
05. marts 2004 - 13:32 #3
Hmmmmm, geninstallere DW men husk at slå alt virus beskyttelse fra mens du installere.

Der findes intet info om denne fejl nogen steder :-(
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
06. marts 2004 - 20:17 #4
hmm - slå virus beskyttelse fra som bojohansen ved installation, er altid en god ide og virkede ved de forrige udgaver af DW. Når du nu er igang, så opdater win2000 med det samme.

:-)karsten_larsen
Avatar billede linnemann Nybegynder
08. marts 2004 - 11:53 #5
Nu har jeg da aldrig....
bojohansen det ser ud til at det virkede.

Jeg har da aldrig før været ude for at det skulle være nødvendigt at slå antiviruse programmet for bare for at installerer et program.

Men jeg må jeg bøje mig bojohansen opret et svar og du får poingene.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. marts 2004 - 13:03 #6
Det er faktigst et velkendt problem med Dreamwever.
Det har noget at gøre med den måde det er bygget på for at gøre det muligt at lave alle de extensions. Eller rettere at gøre det muligt at lave extensions.
Nogen gange er det også nødvendigt at sætte sit antivirus op til ikke at scanne de program mapper hvori Macromedia programmer ligger.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. marts 2004 - 13:03 #7
Men læg selv et svar og tag 100 point selv, jeg vil ikke have 150 points for den løsning.
Avatar billede linnemann Nybegynder
08. marts 2004 - 16:14 #8
Så blev jeg så meget klogere