Avatar billede jps2mt Nybegynder
02. marts 2004 - 12:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Side banner vil ikke virke på PHP sider

Hvorfor kan jeg ikke få side banner til at vises på PHP sider??

http://www.homedir.dk/new <- sådan ser designet ud, med alt grafik osv...
http://www.homedir.dk/new/test.php <- den er noget bar i forhold til...

Findes der nogle indstillinger i Frontpage et eller andet sted, der gør at Frontpage komponenter kommer til at virke med PHP sider også??
Den er også gal med navigations strukturen på PH siderne, den vises heller ikke, men jeg har på fornemmelsen at det er samme fejl, begge steder...
Avatar billede cdc Novice
02. marts 2004 - 12:37 #1
Frontpage kan klare asp, html, javascript, css osv. men ikke php som det er nu
Avatar billede jps2mt Nybegynder
02. marts 2004 - 12:40 #2
Findes der ikke et tweek der gør at den kan?? PHP er jo ikke ret anderledes fra ASP...
Avatar billede cdc Novice
02. marts 2004 - 12:55 #3
ikke hvad jeg ved, men man ved aldrig :o) Men tror det ikke da php ikke er et microsoft språg
Avatar billede jps2mt Nybegynder
02. marts 2004 - 13:01 #4
Det sux da godt nok en hel del, da Linux jo som bekendt ikke er vild med ASP :(
Avatar billede jps2mt Nybegynder
13. marts 2004 - 16:13 #5
Skal vi lukke??

Smider du et svar, /cdc?? Så kan vi dele points...

/BlackChart
Avatar billede jps2mt Nybegynder
01. april 2004 - 17:45 #6
Nå ikke...