Avatar billede duck35 Nybegynder
01. marts 2004 - 22:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Unknown Process 123456 (find errow)

Hvorfor er min zone alarm så dårlig til at genkende pogrammer der vil på nettet, pogrammer den ellers godt kender. ikke nye pogrammer, eller "mystiske" pogrammer, men pogrammer som explorer og outlook.
I stedet for at spørge mig om feks. explorer eller outlook må gå på nettet, så kommer den og spørger om "unknown Process xxxxxx (find errow) må gå på nettet, det er som om den ikke lige når at opfatte hvad der sker !
Andre der kender problemet ?
der er ikke virus eller andet i min pc  !
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. marts 2004 - 22:50 #1
Er du helt sikker på at det er de samme filer, og ikke bare nogen der ligner dem?
hvis det er nogen der ligner dem, kan det godt være trojan/virus/spyware..
Avatar billede duck35 Nybegynder
01. marts 2004 - 22:55 #2
den er lige scannet med hi jack this og fromsej har chekket den ! det sker når jeg selv vil på nettet, zone opfatter åbentbart ikke rigtigt hvad der sker, pogrammerne fejler ingen ting !
(syntes lige du sagde før at når en fil var respektiv så var det ikke virus *GG* )  (ccapp)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. marts 2004 - 23:06 #3
dig igen?!? hehe... så ikke lige hvem det var :)
Avatar billede duck35 Nybegynder
01. marts 2004 - 23:08 #4
Ja bare mig igen *G*
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. marts 2004 - 23:11 #5
Har du husket at sætte kryds i "husk blah blah" ?Så skulle den ikke spørge igen..

hvis din computer næsten lige er crashet, kan det være, at dens fil med indstillingerne er blevet korrupt/slettet..
Avatar billede duck35 Nybegynder
02. marts 2004 - 00:33 #6
Jeg vil have den spørger, problemet var den skriver unknow procees !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lad det stå åbent til der kommer nogen forbi som kan svare på der jeg spurgte om !!!!!!!
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. marts 2004 - 03:22 #7
kig i dette forum http://forums.zonelabs.com/zonelabs/search?board.id=cfg&q=Unknown+Process , måske er der någet du ka bruge ;)
Avatar billede duck35 Nybegynder
03. marts 2004 - 17:42 #8
Jo jeg forstår ikke rigtigt hvad der står i det link *G* men det er vist svaret ! du får point´ne hvis du lige lægger svar cp1
(har fået norton firewall i stedet, problemet er løst c",)
Avatar billede cp1 Nybegynder
11. marts 2004 - 04:24 #9
snup du bare selv pointene ;)
Avatar billede duck35 Nybegynder
11. marts 2004 - 17:27 #10
Det gør jeg så  c",)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. marts 2004 - 20:22 #11
duck35> Du skal lige markere dit navn *FØR* du klikker på Accepter-knappen :-)
En sikkerhedsforanstaltning der er i version 4 (nuværende version) af Eksperten.. det skulle man ikke i den gamle version.