Avatar billede erlandsen Seniormester
01. marts 2004 - 20:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

fejl ved redigering af hjemmeside

Når jeg forsøger at redigere en hjemmeside i FP 2003, får jeg meddelelsen: Filen eller webstedet, der er angivet, findes ikke...

Nogen der ved hvorfor?
01. marts 2004 - 20:26 #1
Kan vi få lidt flere oplysninger:

Hvor ligger webstedet, lokalt eller redigerer du direkte på nettet?
Har du åbnet web-stedet eller er det når du åbner webstedet, du får den nævnte fejl?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. marts 2004 - 20:27 #2
hvilken udbyder..O)
Avatar billede erlandsen Seniormester
01. marts 2004 - 20:55 #3
det er på min egen pc når jeg i browserens icon linie vælger edit with fp...
når fp åbnes får jeg meddelelsen: Filen eller webstedet, der er angivet, findes ikke...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. marts 2004 - 20:59 #4
prøv at se i seneste..O)
Avatar billede Kengun Praktikant
01. marts 2004 - 22:00 #5
forsøg at først åbne Frontpage. Gå så til "Fil" - "Åpne Webområde" og så leder du dig frem til der du har din webside, enten om det er lokalt på din pc eller din webadresse.
Avatar billede erlandsen Seniormester
01. marts 2004 - 22:37 #6
jeg kan godt importere - men mit problem er at jeg ikke kan bruge funktionen "Redigér" som virker i tidligere versioner?
Avatar billede Kengun Praktikant
01. marts 2004 - 23:16 #7
du skal ik importere men åbne :) Jeg har selv hat problemer med at plutselig så kan jeg ik "redigere" som jeg bruger, men så åbner jeg den slig jeg forklarer over og så er alt som det var. Men hvis det ik fungere for dig, så ved jeg desverre ik.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. marts 2004 - 09:13 #8
chek om filerne eller mappen er skrivebeskyttet..O)
Avatar billede nuna Nybegynder
02. marts 2004 - 16:44 #9
slet filen "service.lck" begge steder, hos dig og på webserveren
Avatar billede nuna Nybegynder
17. marts 2004 - 18:47 #10
hvaaa, hjalp det?
Avatar billede erlandsen Seniormester
07. juli 2004 - 23:15 #11
nej desværre ikke - men tak for hjælpen...