Avatar billede sjanten Nybegynder
29. februar 2004 - 18:08 Der er 10 kommentarer

Medion 7483 Tools/Driver/Recover

jeg er et fjols fra lolland, og jeg har virkelig fået lavet lort i min pc. jeg har fået slettet en mappe indeholdene nogle meget vigtige filer........
disse filer skulle jeg meget gerne ha igen, da jeg skal bruge dem til at genoprette mit Windows XP, da det heller ikke fungere optimalt.......
Det ville virkelig være en kæmpe hjælp, hvis nogle ville sende disse filer til mig.... bare et kopi......
Det er en mappe der hedder "Recovcer+Tools og Drive" jeg ville blive over lykkelig hvis nogle ville hjælpe mig...... BeBe.....-

Mvh. fjolset fra maribo "Martin Hansen"
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. februar 2004 - 18:21 #1
Hvis det er dem på E-drev, så passer de kun til din comp.
Prøv en repair istedet for:http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Avatar billede sjanten Nybegynder
29. februar 2004 - 18:27 #2
Det ville jo være nemmere hvis der var en der havde en pc magen til...!
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. februar 2004 - 18:37 #3
Enig, men dit recovery passer kun til dit windowssystem;( men snakker vi om E.drev?
Avatar billede sjanten Nybegynder
29. februar 2004 - 18:43 #4
yes det ligger  både på D+E.
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. februar 2004 - 18:45 #5
Er de slettet begge steder?
Avatar billede sjanten Nybegynder
29. februar 2004 - 18:54 #6
Nej både tools + driver er intakte men recover som burde ligge på
e- drevet er væk.Men nu er det ikke min pc,så jeg ville bare sikre mig
at alle 3 mapper er komplette.
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. februar 2004 - 19:33 #7
Har selv prøvet det;( De oplysninger der lå i en mappe på E-drev indeholdt informationer som recovery skulle bruge, det er derfor jeg foreslog en repair.
Avatar billede sjanten Nybegynder
29. februar 2004 - 19:39 #8
Hvilken pc drejede sig om.
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. februar 2004 - 19:55 #9
Medion, den jeg har nu;) jeg slettede Resten (som mappen hedder) på e-drevet, fordi jeg skulle bruge pladsen, og så smed jeg recovery cd ud for den kan ikke bruges mere- uden den mappe;)
Avatar billede magictouch Nybegynder
01. marts 2004 - 09:27 #10
Skærer det lige ud;) den mappe i har slettet indeholder aktiverings nøgler der KUN passer til jeres computer.

Medion har en hotline, prøv den: 70 20 42 33

Men hvis i fortæller hvad der er galt, kan der måske findes ud af det herinde.

Og luk venligst det andet spg. eller det her;)