Avatar billede arnejan Nybegynder
26. februar 2004 - 15:05 Der er 9 kommentarer

Mand med Mac og Mozilla kig her .

Hvis du bruger Mac og Mozilla,

Gider du så ikke at klikker her:

http://bugzilla.mozilla.org/attachment.cgi?id=110132&action=view

Skrive i tekstfeltet, og se om computeren skriver "onkeydown" når du trykker ned og "onkeyup" når du trykker op.

(det er for at få afklaret om en tidligere fejl til Mozilla til Mac stadig findes).

Hvis du gider prøve og svare, så husk at skriv præcis hvilken version af Mozilla (eller Mozilla basseret, firebird, cammino m.flere.) du bruger og hvilket MAC OS

Mvh

Bugzilla tråden er her : http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=162942
Avatar billede macintosse Nybegynder
26. februar 2004 - 15:11 #1
Det gør den

Mozilla 1.6
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X Mach-O; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
MacinTosse
Avatar billede arnejan Nybegynder
26. februar 2004 - 15:16 #2
Mener du "fejlen findes stadig" eller mener du "eksemplet virker".

Tak, iøvrigt,
Avatar billede medions Nybegynder
26. februar 2004 - 15:17 #3
macintosse> Har du MSN eller ICQ, i så fald, vil du ik' prøve at konktakte mig på rune@medions.dk?

//>Rune
Avatar billede macintosse Nybegynder
26. februar 2004 - 15:19 #4
Den skriver "onkeydown" når jeg trykker ned og "onkeyup" når du trykker op
Avatar billede macintosse Nybegynder
26. februar 2004 - 15:27 #5
Jeg bruger ikke MSN eller ICO kun iChat
Avatar billede medions Nybegynder
26. februar 2004 - 15:29 #6
Hmm hvad er IChat? :)

Nå, men anyway... Hvis du er hård til MAC, så har jeg nogle jobs til dig en gang i mellem hvis du er intersseret!?

//>Rune
Avatar billede macintosse Nybegynder
26. februar 2004 - 15:34 #7
Det er Macens ICQ/MSN.
Anytime, du kan jo evt. sende en mail
Avatar billede egonspock Seniormester
26. februar 2004 - 20:57 #8
iChat er Apple's implementering af AOL's chatsystem, dvs. AIM. Mange sværger til Proteus eller Fire, og måske Adium, da de alle kan håndtere flere chatprotokoller.  Da Microsoft ændrer i deres protokol med jævne mellemrum - man tager vel sit monopol alvorligt - holder jeg mig fra at bruge MSN, det er næsten lige så ynkeligt som at se hvordan deres forskellige browsere håndtere kode ;-)
Avatar billede arnejan Nybegynder
01. marts 2004 - 17:17 #9
Altså mudder-hoveder, nu fylder i jo mit spørsmål op med alt muligt andet bladder.

Kan i ikke hellere teste kode eksemplet det på nogen flere mac-mozilla platforme

Venlig hilsen