Avatar billede denieru Nybegynder
26. februar 2004 - 12:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvor dan kan jeg pinge fra mit interne net til det externenet

jeg har en isa server på en windows 2000 server og jeg ville kodt kunne penge fra min domain controler til min router i gennen isa servern

hvad skal jeg bruge or at det kal lade sig gører

og hvordan få jeg min isa server til at sende fra det ende net kort til det andet
Avatar billede vistodk Nybegynder
26. februar 2004 - 12:29 #1
nat og icmp reply skal være enable
Avatar billede denieru Nybegynder
26. februar 2004 - 12:34 #2
hvor skal nat værer enabelt henne ? icmp skulle værer tillat i ip packet filters er det også der nat skal værer tillat eller hvad  ?
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. februar 2004 - 13:13 #3
Egenskaber for ip packets filters->her skal du enable ip routing. Så burde du kunne pinge..
Avatar billede denieru Nybegynder
26. februar 2004 - 13:18 #4
ja men det kan jeg ikke
Avatar billede denieru Nybegynder
31. marts 2004 - 10:30 #5
kaa