Avatar billede cruis Praktikant
31. januar 2001 - 01:05 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Logo

Nu går jeg sikkert \"way out of line\" her men jeg prøver alligevel.
Jeg har selv forsøgt mig med 3d men der skal vist større fatteevne til end jeg kan mobilisere. så hvis der et eller andet sted skulle befinde sig en \" glad amatør\" der har lyst til at hjælpe mig med at kreere et logo der ser lidt pænt ud uden at få andet for det end en pæn bunke point så ville i gøre en lille fattig jyde glad.
Undskyld hvis dette ikke lige er forummet for almisser.
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
31. januar 2001 - 01:45 #1
hmm.
Hvad skal der stå?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. januar 2001 - 02:14 #2
Det er fint, men hvad pokkeer er det til???
Avatar billede cruis Praktikant
31. januar 2001 - 03:05 #3
Jeg har lagt et forslag ud i dk.binaer under emnet testing
Det er baggrunden til mit nuværende logo hvor der så står Unik Wine hen over .
Desværre er det noget kedeligt og utydeligt når jeg bruger det på et stykke papir.
Det er til en hjemmeside som jeg forventer at lave
Avatar billede lassebm Nybegynder
31. januar 2001 - 03:14 #4
hmm. forstår ikke lige hvor at man kan finde dit eksempelt henne? Men jeg vil da godt lave noget til dig! =)
Avatar billede cruis Praktikant
31. januar 2001 - 07:00 #5
det lyder lækkert
nyhedsgruppen dk.binaer
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. januar 2001 - 10:26 #6
cruis> Du tjener penge på siden, og de stakkels eksperter får kun point. Hvem er smartest?

/per
Avatar billede cruis Praktikant
31. januar 2001 - 12:32 #7
det er du ikke!
For det første findes der ikke nogen side endnu og for det andet er det til en vinklub.
Men siden du ved så meget ville det jo være rart at vide hvordan jeg kommer til at tjene de store milioner, det har jeg nemlig altid drømt om.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. januar 2001 - 14:16 #8
cruis> Der er ikke mange der tjener millioner, men der er faktisk firmaer der bruger penge på dyrt software. De skal i det mindste tjene lidt for at overleve.
Hvis det er til en vinklub, så kan det sagtens lavet for et par hundrede kroner. Det er ikke nogen herregård for en klub.

/per
Avatar billede alsace Nybegynder
01. februar 2001 - 11:50 #9
Ja, bare kald mig doven. Men jeg gidder ikke til at sætte noget news halløjsa op på skolen, så hvis du (cruis) evt. kunne gengive hvad du nu har forslået på dk.binaer her ville det jo være nemt og rart. Eller måske linke til en url hvor man kan se hvad det er du ønsker logo\'et skal bestå af (tekst/farver/størrelse osv.).
Avatar billede cruis Praktikant
01. februar 2001 - 15:06 #10
puha ja jeg har desværre ikke en hjemmeside endnu men hvis du skriver til mig skal jeg øjeblikkeligt skrive tilbage til dig med det logo jeg har ( som er i ja hvad hedder det 1d LOL )
t.holst@iname.com
Avatar billede and.vang Nybegynder
03. februar 2001 - 09:42 #11
cruis>>

Har du tjekket din e-mail?? Ellers ligger der et fint logo der til dig!

/And.vang
Avatar billede cruis Praktikant
05. februar 2001 - 02:01 #12
Nu har jeg oprettet en hjemmeside hvor jeg har lagt det ind som jeg håber kan danne grundlaget for logoet. Der ligger både mit eget forsøg som ikke blev for godt samt baggrunden til det.http://www.netby.dk/Havnen/Landkrabbevej/60/
håber det kan bruges

Avatar billede and.vang Nybegynder
05. februar 2001 - 14:02 #13
Juhuu??

Har du set mit? Sig lige om det ka bruges eller ej ik\'

/Anders
Avatar billede cruis Praktikant
02. marts 2001 - 13:03 #14
tak for hjælpen
Avatar billede cruis Praktikant
02. marts 2001 - 13:06 #15
and.vang du får lidt point fordi du gad at forsøge jeg takker
hoejrup du skal da også ha et jeg kan se at du er yderst bange for at der skulle gå din næse noget forbi