Avatar billede 4128 Nybegynder
26. februar 2004 - 11:09 Der er 2 kommentarer

semafor løsning i php til at loope tråde

Kan man få en tråd i på en hjemmeside til at loope indtil en semafor er 0 igen(mulivis et databasefelt). Alá en semafor løsning i c. Og hvordan sikrer man sig at det hele ikke fryser hvis en bruger logger af efter han har låst en semafor til.

Mit problem ligger i at der bliver udregnet noget matematik på en lommeregner på pc'en, og i øjeblikket bliver koderne byttet rundt til de forskerte brugere.
dvs
Jeg regner 6+8 ud og modtager svaret 145 fordi en anden har prøvet at udføre udregningen 100+45

Jeg vil som altid være dybt taknemmelig, hvis der er nogen der kan hjælpe mig.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2004 - 11:39 #1
Det lyder som om du prøver at gøre det på en helt forkert måde.

Prøv at gemme tidligere tal i hidden-felter i formularen eller i en session.

Hvis du ikke kan få det til at virke, så prøv at vise den kode du allerede har.
Avatar billede 4128 Nybegynder
26. februar 2004 - 12:23 #2
Koden er lavet af indere og er en blanding af php dll pdb og map filer

Det er derfor jeg tænkte at det nok ikke var helt dumt med semaforer i den første phpfil der bliver kørt.