Avatar billede tomdalgaard Nybegynder
25. februar 2004 - 18:53 Der er 4 kommentarer

Keyboard Problemer

Hej Eksperter

Jeg har et mega problem.. Jeg har købt en fujitsu siemens bærbar. Problemet er at < - tasten ikke virker. Er der et eller andet program som gør at man kan assigne en anden tast til denne funktion.

Bærbaren er købt brugt....

Mvh Tom
Avatar billede stig3 Mester
25. februar 2004 - 19:34 #1
Er det i alle programmer at tasten ikke virker ?
Virker den f.eks. i notepad ?

Du kan altid prøve en clean boot og se om det hjælper:
- Klik Start->Kør, skriv msconfig og klik OK
- Under fanebladet start fjerner du alle flueben
- Klik OK og genstart

......virker det heller ikke har er det højst sandsynligt tastaturet, der ikke virker. Så er der ikke så meget du kan gøre
Avatar billede tomdalgaard Nybegynder
25. februar 2004 - 19:37 #2
Men kan man ikke få et program til at løse det problem.... det er som sagt bare denne ene tast der ikke virker... Jeg har læst et andet sted at man skulle ændre til engelsk inde i bios.. dette er desværre ikke en mulighed.
Avatar billede stig3 Mester
25. februar 2004 - 20:44 #3
Hvis det bare er tegnet "<" du gerne vil lave kan du prøve at se på onscreen keyboardet hvor det ellers kan findes.

Start->Kør, skriv osk og klik OK
Avatar billede stig3 Mester
25. februar 2004 - 20:51 #4
Eller.................

ASCII koden for < er 60

Hold ALT nede, mens du skriver 60. Derefter slipper du ALT

Du kan se en liste over karakterer på denne side:
http://www.asciitable.com/