Avatar billede jacobclausen Nybegynder
25. februar 2004 - 18:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fejl i css.

Hej eksperter.

Jeg har netop fået den nye Dreamweaver MX 2004. Men når jeg f.eks. har lavet et css style i den indbygget css-editor i dreamweaver, og så vil koble den sammen med en tabel, så får jeg følgende meddelse:

Can't find a valid editor for this file exstension.

Hvor kan problemet ligge i?

På forhånd tak
Jacob Clausen
Avatar billede bojohansen Nybegynder
25. februar 2004 - 19:04 #1
Du skal bruge Properties inspectoren til at kople css filen på dit table.
Gør du det?

Det lyder mere som om at du i Files vinduet dobbelt klikker på din .css fil
Avatar billede jacobclausen Nybegynder
25. februar 2004 - 19:26 #2
Tak det virker nu. Det var bare fordi at i det gamle dreamweaver MX så kunne man gøre det direkte i "design"

Lig venligst et svar
Avatar billede bojohansen Nybegynder
25. februar 2004 - 20:05 #3
No prop. :-)

Men hvis du ønsker at bruge funktionen med en ekstern editor til css eller angive DW som css editor når du dobbeltklikker på en css fil i Files vinduet, gå da til :

Edit->Prefer.......->Files Types/ Editors og tilføj så her css og din editor .exe fil
Avatar billede jacobclausen Nybegynder
25. februar 2004 - 20:13 #4
problemet lå nok også nærmerer i at jeg havde glemt at navngive filen .css til sidst :)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
25. februar 2004 - 20:24 #5
He he, det hjælper det hele ;-)