Avatar billede hw Nybegynder
25. februar 2004 - 11:35 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

hvordan laves en Brevskabelon popup ?

Hej

Jeg vil gerne i Word kunne lave en brevskabelon der ved opstart, starter et "popup" vindue hvor der heri er forud defineret nogle specifikke felter f.eks. felter som Navn, Firmanavn, Telefon, etc. etc.
disse felter overføres så - ved tryk på OK - til selve word skabelonen i andre definerede felter.

De indtastede felter skal blive ved næste opstart...

Er det muligt og hvordan ?
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
25. februar 2004 - 11:41 #1
Du kan lave en userform til at indtaste felter, og via bogmærker eller andet placere dem i Word hvor du vil have dem.
Under ”Microsoft Word objects” skal du i ”This document” under “Document New” skrive:
FormNavn.show
Så vil Word starte med den form, når du vælger et nyt dokument baseret på denne skabelon.
Avatar billede jkrons Professor
25. februar 2004 - 11:44 #2
Og så skal du lige lav e lidt kode, der placerer indholdet af formen de rigtige steder i dokumentet :-)
Avatar billede rvm Nybegynder
25. februar 2004 - 12:15 #3
Jeg har en demo liggende, hvis du er interresseret.
Avatar billede hw Nybegynder
25. februar 2004 - 13:21 #4
ja jeg er bestemt interesseret....
Avatar billede hw Nybegynder
25. februar 2004 - 13:26 #5
Hej Peter

”Microsoft Word objects” .... hvor finder jeg det ? i indsæt objekt har jeg ikke en sådan ...
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
25. februar 2004 - 13:34 #6
Du skal i makroeditoren Alt+F11. Her står de skabeloner du har åbne. Klikker du på disse, vil der for hver af dem stå "Microsoft Word objects"
Avatar billede rvm Nybegynder
25. februar 2004 - 13:40 #7
Så må du lige skrive din email *S*
Avatar billede hw Nybegynder
25. februar 2004 - 13:40 #8
snipermode@mail.dk
25. februar 2004 - 14:32 #9
Hej rvm
Kunne jeg få dig til at sende demo til mig også, på forhånd tak.

lauterbach@stofanet.dk
Avatar billede rvm Nybegynder
25. februar 2004 - 14:45 #10
selvfølgelig *S*
Avatar billede hw Nybegynder
25. februar 2004 - 16:32 #11
Hej Rvm og tak ! ... det giver lidt at arbejde videre med ..point er til dig. ;0)
Avatar billede majeretwins Nybegynder
22. april 2004 - 18:25 #12
Hej rvm
Jeg ville også meget gerne bede om en demo, på forhånd tak

thewolf@imv.au.dk
Avatar billede adhn Nybegynder
25. april 2004 - 10:10 #13
Hej rvm
Jeg vil også gerne bed om en demo.
Tak!
adhn@tdcadsl.dk
Avatar billede jensenj Nybegynder
14. oktober 2008 - 10:36 #14
Har du stadig demo?

Mail: j-jensen@hotmail.com
Avatar billede rvm Nybegynder
14. oktober 2008 - 10:47 #15
Sendt :-)