Avatar billede ezzze Nybegynder
25. februar 2004 - 09:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Database Opbygning !

Hejsa !

Jeg er ved at lave et udkast til en kunde, og kunne godt bruge lidt hjælp.

Det system der skal bygges, skal kunne følgende:

Bruger-Interface

Brugerne skal kunne vælge mellem 5-10 forskellige sammensætninger til et systemforslag, eks. skærm, bundkort, grafikkort, cpu, kabinet, køler m.m.

Indhold

Indholdsleverandørerne skal nemt kunne opdatere de forskellige sammensætninger, eks. skal de kunne rapportere at der ikke er flere af den type bundkort på lager og foreslå en erstatning, og at der er kommet nye bundkort, og at priserne er ændret på følgende produkter m.m.

Systemet skal kunne belastes af 1-200.000 brugere om måneden.

Systemet skal kunne opdateres af den enkelte indholdsleverandør.

Systemet skal kunne bruges som "undersystem" til eksisterende hjemmeside.

Er der nogle der har nogle gode forslag, eller måske et system liggende der kunne bruges ?

Mvh

E
Avatar billede ccbruno Nybegynder
26. februar 2004 - 18:01 #1
Overvej Microsoft MSDE det er en gratis version af MS SQL Server 2000, du kan finde meget hjælp på deres hjemmeside om database opbygning.
Mvh
K
Avatar billede powerbart Nybegynder
03. marts 2004 - 19:55 #2
Jeg vil kunne hjælpe dig... mod betaling / 650,- pr. time + moms

sebastian {at} less-is-more.dk
Avatar billede vallemanden Nybegynder
24. marts 2004 - 23:14 #3
er det en webløsning eller program du søger??
hvis det er program løsning kan jeg være dig behjælplig med at programmere det

Vallemanden
prog@night.dk
Avatar billede vallemanden Nybegynder
01. juni 2004 - 06:36 #4
måske på tide at lukke dit spg
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. juni 2004 - 17:09 #5
der findes over 20 PC databaser og over 50 mainframe databaser. Hvilket vil du bruge?
Avatar billede vallemanden Nybegynder
14. juni 2004 - 17:33 #6
Jeg har tænkt mig at bruge MySQL, da det skal være et program til mindre firmaer, så en max pris på 2500 - 3000 kr
Avatar billede vallemanden Nybegynder
14. juni 2004 - 17:36 #7
øøhh hov det var hvis det for kerte spg jeg skrev i SORRY :-)