Avatar billede shaqarat Nybegynder
24. februar 2004 - 14:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mangler dropdown menu

Jeg søger en dropdownmenu som er i venstre side. Det skal være muligt at få flere undermeneuer på, gerne to eller tre ekstra led.
Sagen er at det ikke er mig selv der skal være administrator af siden så der skal gerne være en tilhørende fil feks. menu.js, (altså ikke noget med at man skal rette på hver side denne menu er på hvis man skal ændre den), hvor alt kan redigeres fra, som man blot linker til. Dvs alt skal kunne ændres lige fra farve til placering osv. Endelig er der et lille krav om at den også skal være bredt browserkompatibel. dvs både ie, ns, safari, opera osv. endelig skal den så ikke koste noget og der skal ikke være nogle sponsor links eller noget på.
Jeg forestiller mig noget lignende et linkscript i headen, en i body og så den tilhørende fil med al anden information. men det er helt frit.

baggrundsfarven skal være #E1E6F1, link farven skal være #365AA5, hover #17284A, og ingen kantfarve i selve hovedmenuen, men undermenuerne skal være med kantfarven #365AA5. Endelig gerne med en lille pil i linkfarven på de menupunkter der har undermenuer.

Jeg har søgt på hotscripts og mange andre steder men har ikke fundet lige det det skal være, heller ikke hvis jeg selv redigerede lidt, hvilket jeg ikke er super god til. Kan I hjælpe med denne meget specifikke opgave? Det er det sidste jeg mangler før min side er færdig, derfor de 200 point
Avatar billede mm12010 Nybegynder
24. februar 2004 - 14:44 #1
udførlig dansk guide, samt link til download:

http://www.webdesign101.dk/xhtml/navigation/hvmenu/index.php
Avatar billede googolplex Novice
24. februar 2004 - 14:49 #2
Det ultimative menusystem :)

www.milonic.com
Avatar billede mm12010 Nybegynder
24. februar 2004 - 14:50 #3
Avatar billede googolplex Novice
24. februar 2004 - 15:17 #4
Skal lige siges at der kan fåes en gratis licens til Milonic alt afhængig af hvad du skal bruge den til.
Avatar billede shaqarat Nybegynder
24. februar 2004 - 15:45 #5
den på milonic kender jeg men jeg mener at der står at der er et sponsor link medmindre man betaler......
jeg er igang med at prøve med at få den anden til at virke den driller lige lidt, men vender snart tilbage
Avatar billede googolplex Novice
24. februar 2004 - 16:12 #6
Der er INTET sponsorlink, det er en fejl. Linket blev fjernet for lang tid siden :)
Avatar billede shaqarat Nybegynder
24. februar 2004 - 18:58 #7
jeps jeg fik det til at virke med milo, tak......