Avatar billede ezzze Nybegynder
24. februar 2004 - 13:50 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Database opbygning !

Hej !

Jeg er ved at lave et udkast til en kunde, og kunne godt bruge lidt hjælp.

Det system der skal bygges, skal kunne følgende:

Bruger-Interface

Brugerne skal kunne vælge mellem 5-10 forskellige sammensætninger til et systemforslag, eks. skærm, bundkort, grafikkort, cpu, kabinet, køler m.m.

Indhold

Indholdsleverandørerne skal nemt kunne opdatere de forskellige sammensætninger, eks. skal de kunne rapportere at der ikke er flere af den type bundkort på lager og foreslå en erstatning, og at der er kommet nye bundkort, og at priserne er ændret på følgende produkter m.m.

Systemet skal kunne belastes af 1-200.000 brugere om måneden.

Systemet skal kunne opdateres af den enkelte indholdsleverandør.

Systemet skal kunne bruges som "undersystem" til eksisterende hjemmeside.

Er der nogle der har nogle gode forslag, eller måske et system liggende der kunne bruges ?

Mvh

E
Avatar billede trer Nybegynder
24. februar 2004 - 14:10 #1
Avatar billede ezzze Nybegynder
24. februar 2004 - 14:35 #2
*G* når jeg trykker på det link, bliver jeg redirected til en pornoside - din frækkert *G*
Avatar billede trer Nybegynder
24. februar 2004 - 14:46 #3
Eh.. ups... gud ved hvor mange jeg har henvist der til efterhånden...

Korrekt adresse: http://sourceforge.net/
Avatar billede ezzze Nybegynder
24. februar 2004 - 14:49 #4
*G* hvis jeg finder noget godt får du point *G*
Avatar billede trer Nybegynder
24. februar 2004 - 14:55 #5
Hmm.. på hvilken af siderne er det nu du leder ?
Avatar billede ezzze Nybegynder
24. februar 2004 - 15:23 #6
*G* tjaaa, ja der er ingen dyr på den første, så det gir ihvertfald ik point, men har måske fundet noget på den anden *G*
Avatar billede vallemanden Nybegynder
30. marts 2004 - 22:39 #7
har du fået løst dit problem??
Avatar billede weaponx Nybegynder
30. marts 2004 - 23:08 #8
Der findes nok nogle systemer, som nogenlunde passer til dine kravspecs. Du skal regne med at de gode er kommercielle og koster +$1000. Regn ikke med at gratis systemer kan give dig disse egentlig avancerede features. Regn med at til $1000 får du et system som er et standard system uden mulighed for selv at skrive videre på det.
Det bedste vil være at få en skræddersyet løsning.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
01. juni 2004 - 06:35 #9
måske på tide at lukke dit spg
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. juni 2004 - 12:17 #10
hhhhhhmmmmmmmm
Avatar billede vallemanden Nybegynder
16. november 2004 - 06:36 #11
hmm tror du snark skal lukke dette spg
Avatar billede ezzze Nybegynder
21. december 2004 - 15:45 #12
LOL tak for tååålmodigheden der
Avatar billede ezzze Nybegynder
21. december 2004 - 15:46 #13
hmmm jeg kan ikke acceptere et svar
Avatar billede weaponx Nybegynder
23. december 2004 - 10:37 #14
Der var ikke rigtigt nogen som kom med en god løsning synes jeg. Så smid et svar selv og behold dine point.
Avatar billede ezzze Nybegynder
24. februar 2005 - 14:47 #15
test