Avatar billede banjokenned Nybegynder
22. februar 2004 - 16:57 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Sende besked fra website til min email..

jeg har en meget simpel hjemmeside, hvorpå jeg ønsker at oprette en side, hvor man kan sende beskeder til min email...
Jeg ønsker et besked felt, et felt til navn og et til email... (email feltet skal være afkrydset, ellers skal den ikke kunne sende...hvis dette kan lade sig gøre...)

Er dette muligt med Frontpage 2002 ??

Banjoen :o)
Avatar billede banjokenned Nybegynder
22. februar 2004 - 16:59 #1
når jeg skriver afkrydset mener jeg "udfyldt" men gjort synligt overfor brugerne, at feltet skal udfyldes...... ligesom nogen bruger en * ved de felter som skal udfyldes.....

Banjoen
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. februar 2004 - 17:04 #2
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2004 - 17:05 #3
det kommer an på dit webhotel. Hvis du har frontpage ectention installeret på hotellet kan du, ellers skal du bruge deres formmail script eller gå over til asp/php
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2004 - 17:06 #4
ectention = extention
Avatar billede banjokenned Nybegynder
22. februar 2004 - 19:49 #5
cdc > mit webhotel har frontp. ext's ...
Avatar billede banjokenned Nybegynder
22. februar 2004 - 19:51 #6
thedeathart > jeg ville meget gerne undgå KODER ... hellere en simpel opskrift/guidet tour i frontpagens verden...

Banjoen
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2004 - 20:09 #7
hvis dit hotel kører med frontp. ext's skulle du kunne bruge den guide der er i FP
Avatar billede banjokenned Nybegynder
22. februar 2004 - 20:15 #8
Uppss - guide i Frontpage... øhhh er det bare mig eller hvor er det lige...

Banjo
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2004 - 20:56 #9
klik på filer - ny - side - fanebladet gennerelt og vælg feedback eller Guiden Formular

/cdc
Avatar billede banjokenned Nybegynder
23. februar 2004 - 20:18 #10
Takker - det øver jeg..

banjoen
Avatar billede cdc Novice
23. februar 2004 - 22:27 #11
vend bare tilbage hvis du har problemer :o)
Avatar billede banjokenned Nybegynder
24. februar 2004 - 09:13 #12
Hvad med lidt Points /CDC ??

Banjoen
Avatar billede cdc Novice
24. februar 2004 - 09:44 #13
svarer :o)
Avatar billede banjokenned Nybegynder
25. februar 2004 - 11:48 #14
:o)

Banjoen