Avatar billede guldfisk82 Nybegynder
22. februar 2004 - 15:21 Der er 6 kommentarer

Mail På nettet!!

Hejsa
Jeg har en mail, som jeg bruger igemmen outlook exprees, jeg tænkte på om man ikke kunne få den på nettet så når man ikke er hjemme så kan man gå ind og tjekke den på sin hjemmeside afligevel??
Avatar billede mjense173 Nybegynder
22. februar 2004 - 15:23 #1
hvilken udbyder har du.. eks Stofa/TDC..?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. februar 2004 - 15:23 #2
Hvis det er en pop3 mail eller lign. kan du bruge www.eoffice.dk / www.e-mol.com

Fordelen ved sidstnævnte er at den gemmer de mails du har hentet med den - så du kan læse dem næste gang du logger ind.
Avatar billede guldfisk82 Nybegynder
22. februar 2004 - 15:55 #3
okey prøver lige de link, se om jeg kan få det til at virke :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. februar 2004 - 16:01 #4
På eoffice.dk udfylder du blot dine kontooplysninger på forsiden og kigger login, og du vil kunne se dine mails.

På e-mol.com, skal du klikke ind under <<Advanced Logon>> og her udfylde dine kontooplysninger.
Det smarte er at når du kommer hjem til din computer med Outlook Express, vil den stadig kunne hente dine mails, da disse sidder ikke sætter den som læst, på serveren.
Avatar billede tumben Novice
22. februar 2004 - 22:54 #5
hvilken internetudbyder har du ???????
Avatar billede mjense173 Nybegynder
25. februar 2004 - 18:09 #6
Lukketid?