Avatar billede kongbak Nybegynder
22. februar 2004 - 14:50 Der er 4 kommentarer

Opsætning af SMTP server til brug på hjemmeside

Jeg har coppermine photo album på min webserver og det virker fint. der er nogle funktioner som skal bruge en SMTP server bla. online registrering af nye medlemmer og epostkort.

Jeg vil gerne gøre brug af disse funktioner men jeg er helt på bar bund vedr. opsætning af smtpserver... vil ikke have at den skal kunne udnyttes af uvedkommende...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. februar 2004 - 14:56 #1
Jeg vil tro du kan bruge din udbyders, fx. smtp.tele.dk - der er formentlig
ingen grund til selv at have een kørende.
Avatar billede kongbak Nybegynder
22. februar 2004 - 15:43 #2
jeg har ca. 13000 billeder og dem kan jeg kun have på min egen server
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. februar 2004 - 15:51 #3
Din webserver skal du selvfølgelig have selv, men du kan formentlig blot
opgive din udbyders smtp-server til programmet. Det jeg foreslår er et prøve
at undlade at have din egen smtp-server.
Avatar billede kongbak Nybegynder
22. februar 2004 - 16:32 #4
ok nu er jeg med... det vil jeg prøve