Avatar billede ccbruno Nybegynder
22. februar 2004 - 11:08 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Banner til www.cobra-clan.dk

Jeg har lavet et nyt forslag til Cobra-Clan.Dk. www.cobra-clan.dk/test.htm, det eneste der sådan nogenlunde mangler er et banner, som jeg håber på i kan hjælpe mig med.

Beskrivelse af banneret:
Banneret skal være 60x600
Skal helts indeholde nogle af disse billeder: www.cobra-clan.dk/banner.htm
Skal passe ind i designet, samt have farver der ligner.
Tekst: "Velkommen til Cobra-Clan.Dk"

På forhånd tak!
Avatar billede bill20 Nybegynder
22. februar 2004 - 14:12 #1
Hej

måske en løsning?
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/test.html

Mvh
Bill
Avatar billede ccbruno Nybegynder
22. februar 2004 - 17:29 #2
Aarh.. syns nu det ser lidt kejtet ud med kun hovedet.. kan der ikke komme lidt med fra halsen på hovederne også? Det ville være fint.

Ellers ser det meget godt ud, men det ville være godt hvis teksten var lidt mere fremtreden.

De der slanger syns jeg godt kan undværes. Måske en enkelt, men syntes nu ikke helt det er godt med dem.

Der må gerne komme sådan noget lidt "hi-tech"-ting på. Det ser nu meget godt ud med sådan noget på.

Men ellers ser det godt nok ud :)
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. februar 2004 - 17:34 #3
Hvad med dette, er det ikke flot ?

Hvorfor vil i have lavet nyt når det jo ser rigtig prof. ud ?

http://nicolin.dk/Pictures%20topbannere/banner-counterstrike-3.jpg
Avatar billede ccbruno Nybegynder
22. februar 2004 - 17:36 #4
Nu hvor jeg ser på det ser det rigtig flot ud, men det er bare det, vi er ikke en CS-clan mere. Siden skal bruges til noget helt andet, men hvis vi stadig var så ville jeg da bruge det.
Avatar billede ccbruno Nybegynder
22. februar 2004 - 17:38 #5
Sad lige og kiggede på din side Lordhead, og så det banner du har lavet til Team-Insert. Det er noget ala det, som jeg søger. Så behøves der ikke at være de billeder hvis det bare er i den dur. Det er herre fedt :)
Avatar billede Kengun Praktikant
22. februar 2004 - 20:19 #6
hmm, men det er visst Nicolin der har lavet de bannere :)
Avatar billede ccbruno Nybegynder
22. februar 2004 - 20:22 #7
Hm.. det var ellers meget pænt
Avatar billede Kengun Praktikant
22. februar 2004 - 20:43 #8
http://www.kengun.com/eksperten/468176.jpg måske? (mit klistermærke fjernes hvis jeg får de points)
Avatar billede ccbruno Nybegynder
22. februar 2004 - 20:44 #9
Hvis du fjerner slangen er det perfekt :)
Avatar billede Kengun Praktikant
22. februar 2004 - 20:47 #10
sådan :)
Avatar billede ccbruno Nybegynder
22. februar 2004 - 20:47 #11
Danke schön!
Avatar billede ccbruno Nybegynder
22. februar 2004 - 20:48 #12
og så læg lige et svar :)
Avatar billede Kengun Praktikant
22. februar 2004 - 20:48 #13
svar :)
Avatar billede ccbruno Nybegynder
22. februar 2004 - 20:49 #14
Mange tak du! Det er perfekt.
Avatar billede Kengun Praktikant
22. februar 2004 - 20:50 #15
mange tak for points, og nu er mit klistermærke fjernet :)
Avatar billede lordhead Nybegynder
23. februar 2004 - 19:23 #16
Ellers tak for den kunstige ros :)

Men min grafik kan ikke måle sig med nicolin, der desuden ligger nr. 1 i denne kategori :)