Avatar billede kokken Nybegynder
20. februar 2004 - 00:05 Der er 6 kommentarer

Harry Potter 2, install.-problemer

Jeg ved ikke om nedenstående spørgsmål egner sig på "Eksperten", men våger det ene øje alligevel...
En bekendt har en ny bærbar pc. Han kan ikke installere ovenstående spil. Når den har nået ca- 36%, stopper den/afslutter. Spillet er helt nyt og er forsøgsvis lagt ind på en stationær pc, hvor der ingen problemer var. De tekniske data på den bærbare kender jeg ikke, men den skulle kunne ta' spillet. Hvad kan være galt ?
Avatar billede htmlkongen Novice
20. februar 2004 - 08:52 #1
Hvad siger den helt præcist når den ikke når længere?
Avatar billede kokken Nybegynder
21. februar 2004 - 21:38 #2
Når den kommer til C\..\ Textures\greenhouse_hp2.utx.

Skriver den: Installationen er ikke fuldført. Hvis du afslutter installationsprogrammet nu bliver de valgte komponenter ikke installeret eller fjernet. Du kan køre installationsprogrammet på et senere tidspunkt for at afslutte afhandlingerne. Er du sikker på at du vil afslutte installationen?  JA/NEJ

Hvis man vælger ja afbryder den og hvis man vælger nej starter den forfra indtil samme sted!

Knægtens computer er en toshiba , Mobil Intel 1,8 Ghz, 256MB ram, 30 GB harddisk, NVIDIA GeForce4 420 Go grafik, 16 MB RAM.
Avatar billede htmlkongen Novice
22. februar 2004 - 12:10 #3
Er den opdateret med Windows opdate?
Og har den nyeste grafikdriver?
Avatar billede htmlkongen Novice
01. marts 2004 - 12:19 #4
Har du fundet ud af det?
Avatar billede kokken Nybegynder
01. marts 2004 - 16:25 #5
Det hænger desværre lidt mht at få svar tilbage fra den bekendte jeg har, som jo i virkeligheden har problemet. Jeg vil rykke igen og se havd der sker i sagen. Tak for din interesser.
Avatar billede htmlkongen Novice
03. marts 2004 - 14:49 #6
Helt ok :) Bare sig til hvis du stadig har problemer