Avatar billede r4wh1d3 Nybegynder
19. februar 2004 - 21:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GPRS for IPAQ 2210 via SE T310

Har fået alletiders gave i form af IPAQ 2210 og giveren der var i god tro, mente at jeg havde Bluetooth, men som bekendt har Sony Ericsson T310 "blot" infrarød.

Jeg har læst lidt på pocketfreak.dk men her er der kun en vejledning for Pocket PC 2003, såfremt der anvendes Bluetooth.

Kan nogen/nogle hjælpe mig med en "trin for trin" opsætning til IPAQ 2210, da jeg absolut intet aner om hvordan jeg skal få de to hjælpemidler til at kommunikere sammen, m.h.p. at småsurfe på www, når jeg ikke er i nærheden af hjemmet.

P.S. Min GPRS-opsætning er via CBB, respektivt Sonofon.
Avatar billede bohbs Nybegynder
23. februar 2004 - 00:48 #1
Mener nu at pocketfreak.dk også har skrevet om IR forbindelsen. Ellers kig i forummet, er sikker på det står derinde et sted...
Avatar billede r4wh1d3 Nybegynder
23. februar 2004 - 12:11 #2
OK. Tak for hjælpen. Jeg prøver at hitte rede på det.
Avatar billede r4wh1d3 Nybegynder
23. februar 2004 - 12:12 #3
==> bohbs
Kan du anføre et svar, så jeg kan lukke spørgsmålet
Avatar billede bohbs Nybegynder
23. februar 2004 - 12:13 #4
jo, det var så lidt