Avatar billede antarez Nybegynder
19. februar 2004 - 15:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis Unlock til Siemens a50

Jeg har en siemens a50 med sonofon selvhenter... men nu har jeg bestilt telia xpress fordi jeg kom til at sende lidt for mange beskeder:P men problemet er at min a50 er låst... en der kan hjælpe mig med at få den låst gratis op?
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 15:52 #1
http://www.simlock.dk/unlock.php

koster kun små penge
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 15:52 #2
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 15:58 #3
har ledt rundt og alle steder står der du ikke kan gøre det gratis :)

http://www.danskunlock.dk/brand/siemens.htm

100kr er ret billigt :))
Avatar billede pureshit Nybegynder
19. februar 2004 - 16:22 #4
Det kan gøres gratis på denne side, men der er desværre nogle modeller hvor det ikke kan lade sig gøre at generere en oplåsningskode. Hvis denne side ikke kan gøre det for dig, så kommer du altså desværre til at skulle betale dig fra det. Det kan ligeledes gøres på denne side! http://www.onlineunlock.dk/
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 16:24 #5
hvis ikke du kan på den side hvorfor smider du det så som et svar *GGG*
Avatar billede pureshit Nybegynder
19. februar 2004 - 16:26 #6
Fordi det vel er et svar, hvis jeg fortæller at det han søger ikke kan lade sig gøre. Så er sagen jo lukket
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 16:28 #7
Kommentar: ird

havde jeg jo allerede sagt ikke...?
Avatar billede pureshit Nybegynder
19. februar 2004 - 16:33 #8
Jo, men så kan jeg lige uddybe det for dig. http://www.onlineunlock.dk oplåser gratis mobiltelefoner ved at man oplyser teleselskab og imeinummer. Da jeg ikke har antarez' imeinummer, kan jeg heller ikke vide på forhånd der kan genreres et oplåsningskode udfra hans imeinummer. Hvis de inde på siden rent faktisk kan, så er det gratis, og dermed har jeg givet et svar på hvad antarez søger: "Gratis Unlock til Siemens a50"!
Avatar billede ird Praktikant
19. februar 2004 - 16:37 #9
Cool, men sagde stadigvæk at det kostede Kommentar: ird

Hygge