Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 22:04 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Messenger logger af og siger jeg har logget på et andet sted

Jeg har Messenger 6.1. Der kommer hele tiden medd. om at jeg logges af fordi jeg har logget på et andet sted?
Desuden, når nogen forsøger at kontakte mig, er det den gamle version af Messenger der springer frem! Jeg har kun den nye version installeret, så det forstår jeg ikke.
Jeg har windows xp
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. februar 2004 - 22:09 #1
"Der kommer hele tiden medd. om at jeg logges af fordi jeg har logget på et andet sted?"
Det kan være at der er nogen der kender din kode, og hele tiden logger ind som dig..

"Desuden, når nogen forsøger at kontakte mig, er det den gamle version af Messenger der springer frem!"
Det kan være at det er Windows Messenger der popper frem.. den kan afinstalleres.. kan ikke lige huske hvordan, men ser lige om jeg kan finde et link til dig..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. februar 2004 - 22:10 #2
1.  Open Control Panel from the Start menu.
  2. Choose Add or Remove Programs.
  3. Select Add/Remove Windows Components.
  4. Click to remove the checkmark next to "Windows Messenger".
  5. Click the Next button.
  6. Click the Finish button.
  7. Restart your computer.
Avatar billede espersen Novice
18. februar 2004 - 22:11 #3
Du har sikkert både fået installeret 4,7'eren (som følger med i Sp1a9 samt 6.1'eren

Derfor skal du bare fjerne Messenger 4,7'eren således:

Vælg Start -> Kør -> og indsæt følgende;

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. februar 2004 - 22:11 #4
Ellers: klik på Start > Kør > indsæt følgende og tryk enter:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Det skal lige siges at Windows Messenger findes i Windows XP!
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 22:13 #5
Når jeg går ind i kør og kopierer din linie ind, får jeg en fejlmedd.:
Der opstod en fejl under fjernelse af registreringsnøglen for OCX-filen 16422
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 22:14 #6
Hey.... nu gjorde den det åbenbart alligevel..... Jeg skal genstarte siger den. Jeg vender tilbage og fortæller om problemet er løst
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. februar 2004 - 22:15 #7
Har du prøvet via Tilføj/Fjern? Hvilken version af Windows bruger du?
Avatar billede espersen Novice
18. februar 2004 - 22:19 #8
jeg får også den fejlmeddelse; men det virker hver gang - uden at det ødelægger noget for 6.1'eren
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 23:58 #9
nu næsten 2 timer efter jeg har gjort det, har problemet ikke været der! Jeg afventer lige dagen i morgen før jeg giver point for det gode råd!
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2004 - 17:44 #10
Det virker. Tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2004 - 17:48 #11
hvorfor kan jeg ikke accepterer svaret og give point? Jeg har trykket på accepter...........?????????????
Avatar billede espersen Novice
19. februar 2004 - 17:49 #12
har før prøvet at det ikke kunne accepteres - men dette er også lagt som et svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2004 - 17:57 #13
asbo> husk at markere navnet i boksen ;)