Avatar billede antarez Nybegynder
18. februar 2004 - 19:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

help med whit a drik PLZ

hmm jeg har noget vodka noget sierra tequila og noget gin.... det er det sprut jeg har eller jeg har self også øl og ice men nogen der kan komme med nogle gode drinks der indeholder nogle af de ting... det må også godt indeholde ting som fx sodavand og juice men ikk andet sprut end jeg har nævnt.... på forhånd tak
Avatar billede exp Juniormester
18. februar 2004 - 20:13 #1
www.drinksdatabasen.dk => tøm barskabet => sæt flueben i "tequila", "gin", "vodka" og du juicer og sodavandstyper du har.

Tryk derefter på "Find drinks"
Avatar billede antarez Nybegynder
18. februar 2004 - 20:17 #2
tak
Avatar billede exp Juniormester
18. februar 2004 - 20:17 #3
Det var så lidt :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
18. februar 2004 - 20:23 #4
Fandt én drinks side på engelsk:
http://www.drinknation.com/
Avatar billede miss-g Seniormester
18. februar 2004 - 20:25 #5