Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 15:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lave fed skrift

Jeg er i den ulykkelige situation at jeg er nødt til at bruge FP på mit arbejde. Nu oplever jeg endnu engang, at jeg ikke kan få fp til at lave en skrift fed. Jeg markerer den og klikker på F-ikonet. Intet sker.
Herefter går jeg ind i html og anbringer et <b> og et </b> intet sker.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. februar 2004 - 15:42 #1
Det kan være så enkelt som din opløsning den er gal med. hvis du ikke kører i 100% visning, kan windows have problemer med at vise tekst og grafik ordentligt. Prøv at loade dit site om med dine b tags sat, så skal du ikke blive forbavset, hvis teksten er fed
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 15:44 #2
Nix
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 16:05 #3
Nu har jeg fundet en skrædderløsning, men det virker ikke på den måde som det burde
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. februar 2004 - 20:42 #4
øhmm forsigtigt sp. Har du prøvet at ominstallere fp?
Da problemet opstod - havde du da startet helt fra bunden af - dvs. først valgt at oprettet et websted og så derefter oprettet dine sider ?