Avatar billede Beach Mester
18. februar 2004 - 00:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opde browser window size a X b

Når jeg har markeret et stykke txt og går i behaviors for at vælge open browser window så kommer menuen frem med angivelse af størrelse mm. Fint nok, men når jeg siger OK til det hele så markerer DW ultradev alt det txt jeg har i denne celle (i en tabel). Hvad fanden går der galt?

//Beach
Avatar billede bojohansen Nybegynder
18. februar 2004 - 08:34 #1
Prøv at markere den tekst du vil have, sæt i properties boxen linket til # og tilføj så behavioren igen.
Avatar billede Beach Mester
18. februar 2004 - 12:35 #2
Jammen for søren da hvor er det godt:-) Er det en fejl i DW eller......?

Takker //Beach
Avatar billede bojohansen Nybegynder
18. februar 2004 - 12:42 #3
Ja det må jo være det, men så igen hvis man tænker programattisk....så starter man jo altid med at angive linket til # inden man lægger java scripts på.
Men det burde jo gå automatisk i WYSIWYG programmer.........
Avatar billede Beach Mester
19. februar 2004 - 01:09 #4
Nu har jeg brugt DW i snart 3 år og har aldrig før måtte gå den vej for at takle problemet. Jo, kunne jo også bare hardcode hele skittet i hånden men når nu man har et prog. til at kode de mest alm. tags med så ska skittet sgu også virke *S*
Der er kun et lille (læs: stort) problem med sådanne prog.... Man glemmer tit hvordan man laver helt alm. tags når man har et butler til at lave the hard work.
Havde samme proglem her forleden da jeg på jobbet lige skulle rette noget hjemme på min webserver. Ingen problemer med at hente filen via FTP, men derfra og så til at kode mig ud af en lille ændring af et *.jpg billedes størrelse i notepad... hjælp:-)
Nå, fik nu løse problemet med lidt opslag i andre filer på serveren.

//Beach
Avatar billede bojohansen Nybegynder
19. februar 2004 - 11:56 #5
Ha ha ha, helt sant.
Jeg jobber dog ikke med IT, kun hobby.
Har læst stolpe op og stolpe ned med ASP bøger, og efter jeg begyndte med DW kan jeg fandme næsten ikke engang skrive en simpel connection string til en database..........
Men det er nu dejligt at have en slave ;-)