Avatar billede proxies Nybegynder
17. februar 2004 - 22:01 Der er 6 kommentarer

Trial eller købe af Photoshop?

Har i nogle sider hvor man kan prøve photoshop eller købe det...?
Avatar billede viciodk Praktikant
17. februar 2004 - 22:03 #1
Avatar billede staz Nybegynder
17. februar 2004 - 23:14 #2
Og priser kan du finde på www.edbpriser.dk - Så er du sikker på at finde den billigste blandt de tilmeldte =)
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. februar 2004 - 11:24 #3
Så må vi håbe du skal have den fulde version, ellers fatter man kan hat af de priser der :)
Avatar billede staz Nybegynder
18. februar 2004 - 13:29 #4
Ja det er rigtigt nok - Det er et helvede at finde rundt i priserne da der er forskellige til opraderinger, skoler, arbejdspladser, hjemme-arbejdspladser, studerne, halvtids jobs og alt muligt andet. Ellers så gå ned i din lokale software pusher og be ham om at bestille det hjem. Han har garenteret lidt mere styr på versioner vs priser =)
Avatar billede proxies Nybegynder
18. februar 2004 - 18:28 #5
Hehe bare tag..!
Avatar billede staz Nybegynder
18. februar 2004 - 18:30 #6
bare tag? =) tror du bliver nødt til at forklarer den lidt nærmere =)