Avatar billede pistolpalle Nybegynder
17. februar 2004 - 15:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flash til html

Hej

Jeg vil gerne vide hvordan man nemmest kan lave en flash hjemmeside til html hjemmeside.

Altså jeg har lavet en "baggrund" i flash og vil så lave den til html

Jeg har dreamweaver

- Palle
Avatar billede esoulman Nybegynder
17. februar 2004 - 15:37 #1
Det kan du ikke - man indsætter flash animationer i et html dokument.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2004 - 15:37 #2
Det er nok et smags Sag men en af det nemmest programmer er SwishMax Fra Swishzone.com
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2004 - 15:38 #3
yep esoulman har ret...... jeg misforstod opgaven...zorry
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
17. februar 2004 - 15:41 #4
øhh hallo. I forstår mig nok ikke. Jeg har lavet hjemmesiden i flash, men ikke noget actionscript. Så vil jeg have at knapperne skal laves om til jpeg filer og at det hele bliver jpg og html. Hvis man ikke kan direkte, har I så nogle tips til hvordan??
Avatar billede esoulman Nybegynder
17. februar 2004 - 15:42 #5
Tag et screenshot og klip og klister i Adobe Photoshop..