Avatar billede skywalker1 Nybegynder
16. februar 2004 - 21:42 Der er 8 kommentarer

Billed/slideshow som den besøgende selv styrer

Er der nogle der kender et godt script (eller et link) til at vise et antal billeder (alle har samme størrelse) som et slideshow? Den besøgende skal kunne "spole filmen" frem og tilbage v.h.a. højre- og venstre-pile under billederne...Det skal virke i (så godt som) alle browsere - i alle tilfælde Explorer og Netscape.

Som altid er der gode points til brugbare løsninger, som ikke kræver alverdens tid at sætte sig ind i.
Avatar billede mm12010 Nybegynder
16. februar 2004 - 21:45 #1
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
16. februar 2004 - 22:27 #2
Nææh, det er ikke lige sådan et slideshow jeg mener. Når siden loades vises 3 billeder, og den besøgende kan så selv spole filem frem og tilbage (højre eller venstre), men billederne skal altså ikke bare vises oven i hinanden. Jeg skal bruge "rulle-effekten", hvis I forstår...
Avatar billede mm12010 Nybegynder
16. februar 2004 - 22:56 #3
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
16. februar 2004 - 23:10 #4
That's more like it...

tester lige
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 16:28 #5
DynamicDrive har en omfattende samling sideshowscripts:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex14/index.html
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 16:28 #6
"Slideshowscripts" skulle der have stået...
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
18. februar 2004 - 21:33 #7
Jaa, de er fine, men ingen af dem matcher mine krav, som er:
- der vises fra start 3 billeder
- billederne skal bevæge sig horisontalt når man klikker eller mouse-over på en højre- og venstrepil under billederne
- der skal IKKE være nogle smarte fade in and fade out-effekter, rullegardiner osv.
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
13. marts 2004 - 21:44 #8
Er der virkelig ingen der kan hjælpe? :-(