Avatar billede morgel Nybegynder
16. februar 2004 - 08:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Norman genstarter XP

Jeg har lige installeret Norman antivirus/firewall på min nye pc med XP. Men nu genstarter den hver gang jeg forsøger at logge på. Den når til "Windows startes" og så genstarter den. Jeg kan altså ikke engang komme ind for at tjekke om der skulle ha' sneget sig en virus ind?, -hva' hulen gør jeg???
Avatar billede morgel Nybegynder
16. februar 2004 - 08:44 #1
På min anden pc, -den jeg sidder ved nu(kører med ME), der har Norman også lavet ged i den. Når jeg forsøgte at bruge IE, så gik pc'en i fejl-ged med blå skærm osv. Så nu har jeg fjernet Norman igen og så kører det fint. Hva sker der med Norman???
Avatar billede morgel Nybegynder
16. februar 2004 - 08:46 #2
Jeg har bestilt Norman pakken gennem TDC og jeg kan slet ikke overskue at skulle plapre med en eller anden tilfældig TDC-medarbejder, der ikke fatter et klap, -så jeg håber at I kan hjælpe mig!

Mvh
Mikkel
Avatar billede arlet Juniormester
16. februar 2004 - 08:48 #3
Prøv at starte op i fejlsikret(f8) ved opstart
Avatar billede morgel Nybegynder
16. februar 2004 - 08:54 #4
Hmm, -f8 får pc'en til at lyde som en delfin i parringstid, -den "klikker" bare underligt og så genstarter den igen...
Avatar billede morgel Nybegynder
16. februar 2004 - 08:55 #5
NMej nu er den der, -fejlsikret tilstand, -hva nu???
Avatar billede morgel Nybegynder
16. februar 2004 - 08:56 #6
jeg prøver med en systemgendannelse...
Avatar billede arlet Juniormester
16. februar 2004 - 08:57 #7
ja, prøv først det. hvis det ikke virker, så smid norman ud til højre. jeg har nogle gratis alternativer, der er mindst lige så gode
Avatar billede morgel Nybegynder
16. februar 2004 - 09:00 #8
Det er i orden nu!!!, -JUHUUU!!!
Avatar billede morgel Nybegynder
16. februar 2004 - 09:01 #9
arlet, -gi et svar så du kan nappe p'ene!
Avatar billede arlet Juniormester
16. februar 2004 - 09:02 #10
Perfekt
Avatar billede tumben Novice
18. februar 2004 - 00:22 #11
ville bare lige sige at jeg ALDRIG har haft problemer med at installerer norMAN...på nogle styresystemer overhovedet..og jeg har installeret mange....derimod har jeg ALTID problemer med norTON....