Avatar billede showmethegun Nybegynder
15. februar 2004 - 16:52 Der er 8 kommentarer

Kan ikke flytte mine Gruppe Mails

På min old gamle computer som kørte med Windows98 havde jeg i min Outlook Express oprettet 12 grupper med i alt 1100 email adr fordelt, da jeg nu skal have disse rykket over på min nye computer som kører med XP Pro og Outlook Express kommer problemet, jeg kan ike få dem lagt på en diskette og rykket over på den nye computer, nogen som ved hvordan jeg kan gøre det, his det kan lade sig gøre ?

Skal nævnes at de mange alm email adr jeg havde liggende var intet problem at rykke over.
Avatar billede ulja03 Nybegynder
17. februar 2004 - 16:59 #1
Hvad sker der når du forsøger at kopiere de 1100 mails ud på et eksternt drev?
Hvordan forsøger du at flytte de 1100 mails - "træk og slip" eller eksportering?
Avatar billede showmethegun Nybegynder
17. februar 2004 - 17:08 #2
Har forsøgt alt, har forsøgt at eksporter - lægge dem på en cd , synes intet hjælper, har også haft en ven til at kigge på det, men det hjalp heller ik.
Avatar billede ulja03 Nybegynder
17. februar 2004 - 17:14 #3
Sker der intet, eller får du en fejl?

Du trækker i filerne og ikke i mapperne, ik?

Kan du i det hele taget flytte f.eks. 5 mails fra dine undermapper og over i den alm. indbakke?
Avatar billede showmethegun Nybegynder
17. februar 2004 - 17:18 #4
Jeg kan ikke flytte mine mapper overhoved, har forsøgt at kopiere hele adr kartotek på disk men de undergrupper kommer aldrig med, har ladet høre det er en fejl microsoft ikke vil stå ved findes.
Avatar billede ulja03 Nybegynder
17. februar 2004 - 17:24 #5
Det er muligt der ligger en fejl til grund for problemet, men prøv lige at bruge træk og slip-funktionen på én eneste mailadresse. Det er lige meget hvor du flytter den hen - bare se om den flytter sig??
Avatar billede showmethegun Nybegynder
17. februar 2004 - 17:26 #6
Kan da ikke hive 1100 email adr ud , så kan jeg lige så godt gå manuelt ind og kopiere dem en af gangen, vil kun tage 1 mdr.
Avatar billede ulja03 Nybegynder
17. februar 2004 - 17:36 #7
Rolig nu - det er der ingen der har bedt dig om.

CTRL+a markerer alle mails, så hvis det skulle blive den løsning, så jo - det vil tage ca. 15 min. og koste omtrent 12 klik med musen.

Essensen i at flytte blot én mail er at du kan se om systemet (OE) er smadret eller om det rent faktisk reagerer på kommandoer inde i mapperne.
Avatar billede showmethegun Nybegynder
18. februar 2004 - 09:48 #8
Det fungere ikke med CTRL+A, jeg kan slet ikke flytte nogle af de mail som ligger i grupper, uanset om jeg forsøger at trække dem ud på skrivebord eller ind i et word doc.