Avatar billede the_mazter Nybegynder
15. februar 2004 - 09:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køb frontpage

Hej

Jeg ville gerne vide om man kan købe Frontpage 2002 (fra office XP) som standalone og i givetfald hvad det koster.

Hvis det ikke kan lade sig gøre, vil jeg vide om det kan lade sig gøre at opgradere fra den den studerende version af office XP, da den ikke har frontpage.

HVis alt andet fejler, vil jeg gerne vide hvad den billigste pakke af office XP koster, der har frontpage med, og hvor jeg kan købe den.

The_Mazter
Avatar billede peet-49 Novice
15. februar 2004 - 10:29 #1
Du kan købe frontpage seperat.
Avatar billede hcma Novice
15. februar 2004 - 12:19 #2
der er flere muligheder:
http://www.edbpriser.dk/default.asp
klik ind på Software -> Kontorprogrammer og søg efter Frontpage
Der popper ca. 8 stk. op