Avatar billede hschak Nybegynder
14. februar 2004 - 01:44 Der er 1 løsning

Sothink menumaker "menu skal åbne i Main vinduet"

Jeg har i programmet Sothink DTHML Menu  lavet en menu der skal sættes ind i min menuframe og så når der trykkes på en knap skal den åbne i Main vinduet (Framen) Kan  dog bare ikke finde ud af hvor i Sothink man sætter den til det eller hvordan man gør det.

Jeg kan i programmet godt sætte  linkset ind også se at jeg kan vælge Target    her er _self    _parent  _top    _blank  Jeg kan vælge imellem ......  Hvad gør jeg for at få knappen til at åbne i Main framen ????????????????
Avatar billede hschak Nybegynder
17. februar 2004 - 14:58 #1
Tak