Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
12. februar 2004 - 02:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilføjelse af Bil Model til Bil Mærke

Jeg er igang med at lave en hjemmeside om biler, og jeg vil gerne have lavet det sådan at når jeg tilføjer et Bil Mærke i den ene formular så skal jeg kunne gå ind og vælge i formularen Bil Model det Bil Mærke jeg lige har tilføjet i den anden formular, og når jeg har tilføj bilen, så skal jeg kunne gå ind og se på siden hvor alle bilmærker vises, eksempel

http://80.161.44.125/eksperten.asp

Håber i fatter noget af det jeg lige har lavet her, jeg kan ikke finde ud af at få det til at fungere, skal lige siges at jeg har arbejdet med Dreamweaver i snart 3 måneder, så jeg skal have en ufattelig simpel guide, ikke alt det der med alle de der programmerings sprog dem fatter jeg ikke noget af

Håber i vil hjælpe mig eksperter

Hilsen

Speedy
Avatar billede muddi Praktikant
12. februar 2004 - 04:47 #1
Du er vidst nødt til at bruge ASP til det. Det er egentlig ikke noget dreamweaver kan trylle rundt med :o) Hvis du flytter spørgsmålet over i ASP-kategorien, så er der sikkert lynhurtigt nogen "ASP-nørder" der kan fyre op for noget kode :o)

Nu ved jeg godt at du siger; "ikke alt det der med alle de der programmerings sprog dem fatter jeg ikke noget af", men det er ikke noget der kan laves uden ...!

Projektet ser ellers ret spændende ud! Keep up the good work :o)

/Morten
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
12. februar 2004 - 11:52 #2
Jammen det er et dreamweaver spørgsmål, for det skal kunne laves i dreamweaver ved jeg
Avatar billede muddi Praktikant
12. februar 2004 - 12:39 #3
Laves i dreamweaver? Du regner måske med at finde en knap der lige kan generere koden?
Avatar billede jpj3 Nybegynder
16. februar 2004 - 21:50 #4
Du skal have en database hvor du gemmer de bilmærker du taster ind i den første formular, så er det muligt at få dem vist i formular nr 2.
Det skal laves i asp el. php
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
24. juli 2004 - 01:06 #5
jeg lukker spørgsmålet
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
26. juli 2004 - 23:46 #6
spørgsmålet lukket