Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
11. februar 2004 - 19:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sende filer med messenger

Jeg kan ikk sende og modtage filer med mit Messenger. Bruger Norton antivirus. men selv når jeg har lukket for det i Alt-Ctrl-delete. Gider det stadigvæk ikk, nogle ideer?
Avatar billede slacz Nybegynder
11. februar 2004 - 19:05 #1
Hmmm... har du den nyeste msn? 6.1?
Firewall??
Avatar billede lundse21 Nybegynder
11. februar 2004 - 19:12 #2
hvis du sender via windows messenger, til en der har msn messenger, bliver den ved med at afbryde sendelsen. Du skal have den samme slags messenger. Jeg anbefaler klart msn messenger. Og som slacz siger, så opdater til 6.1 versionen, hvis du ikke allerede har den.

Mvh lord lundos
Avatar billede spock123 Nybegynder
01. juni 2004 - 17:24 #3
For at sende og modtage filer via MSN, kræves det også at der er åbnet for nogle porte på din firewall og ind til din maskine.
Hvis du kører med Masquerading (gør du sikkert), skal du lave en portforwarding fra din firewall/router og ind til din lokale maskine på de porte der er tale om. Kan ikke helt huske hvilke porte vi taler om, men det er i TcP 6000 området..