Avatar billede vels Nybegynder
11. februar 2004 - 11:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wmware til FreeBSD

Hej

Jeg har snakket med en der har lidt styr på freebsd han mente at WMware var i ports??? Er det kun en shareware eller?? Vil nemlig gerne kunne køre Windows, i freebsd da jeg har nogle skole programmer der kun køre i win :( Evt andre freeware programmer der kan det samme som wmware?
Avatar billede skwat Praktikant
11. februar 2004 - 12:47 #1
Jeg har haft en del held min Wine(
Avatar billede strych9 Praktikant
11. februar 2004 - 18:07 #2
Hvis den er i ports så er det sandsyneligvis kun en trial version. 30-dage eller 60-dage eller lignende.
Det eneste alternativ er Wine, og hvis dine skoleprogrammer ikke kører på det, og 30 dage VMWare trial ikke er nok for dig så er du fucked :)  dual-boot?
Avatar billede vels Nybegynder
11. februar 2004 - 21:37 #3
ok... Wine kan nok ikke køre Solidworks, Catia, Maple, MathLab og Ansys så det kommer nok til at stå på noget dual boot.
Avatar billede strych9 Praktikant
12. februar 2004 - 16:08 #4
Det tror jeg heller ikke at den kan :)