Avatar billede liljo Nybegynder
28. januar 2001 - 12:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indholdsfortegnelse i PDF dokument

Jeg har en temmelig stor wordfil med 4 sider indholdsfortegnelse som ved klik går ditrekte til afsnit i dok.. Filen er konverteret til PDF ved hjælp af Acrobat-destiller, men hvordan får jeg hand til at blive til finger (link)(min wordmulighed overført til PDF?)
Jørgen
Avatar billede titwenty Nybegynder
23. oktober 2002 - 21:42 #1
Efter min bedste overbevisning og mange timer med læsning for forsøg, kan det ikke lade sig gøre. Når du overfører til pdf er det i virkeligheden et print af siderne du laver og ikke en overførsel. Selv må jeg hver gang ind og definere henvisniner igen og igen og igen.......sorry.
Avatar billede liljo Nybegynder
25. september 2003 - 13:51 #2
Tak for svaret, sorry jeg ikke har svaret før
Avatar billede titwenty Nybegynder
16. oktober 2003 - 10:32 #3
Kan du så ikke lige lukke dette ?
Avatar billede liljo Nybegynder
23. juli 2004 - 11:50 #4
Har prøvet at lukke uden held