Avatar billede cutehobbes Nybegynder
10. februar 2004 - 18:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nem, overskuelig og brugervenlig firewall søges

Hejsa -

jeg har lige et spørgsmål (måske dumt *S*)

Findes der en gratis, gerne dansk, nem og brugervenlig firewall??

Jeg har tit oplevet at mine bruger "bare" klikker OK m.m. men egentlig ikke har forstået firewallen's meddelelser. Det var de engelsksprogede.
Avatar billede arlet Juniormester
10. februar 2004 - 18:04 #1
Avatar billede mahp1 Nybegynder
10. februar 2004 - 18:05 #2
Avatar billede arlet Juniormester
10. februar 2004 - 18:05 #3
Den eneste, der snakker dansk, er bitguard og koster lidt
Avatar billede esoulman Nybegynder
10. februar 2004 - 18:06 #4
Sygate Personal Firewall er genial. www.sygate.com
Avatar billede esoulman Nybegynder
10. februar 2004 - 18:06 #5
Hmm ja okay.. sygate er så engelsk.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
10. februar 2004 - 18:07 #6
Arlet> ja du får altså point - fordi dit svar indeholder en dansk, omend ikke gratis, firewall. At den er dansk er det vigtigste.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
10. februar 2004 - 18:09 #7
esoulman> Hvis du kan give en brugervejleding/opsætningsvejledning til sygates firewall eller et link til det - vil jeg gerne lave et nyt spørgsmål hvor du kan lægge et svar.
Avatar billede arlet Juniormester
10. februar 2004 - 18:11 #8
Den bitguard er genial. I øjeblikket kan du få den på prøve i 14 dage, som demo
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
10. februar 2004 - 18:14 #9
Arlet> det kunne jeg se på deres hjemmeside. Og 380 kr for 3 år er jo faktisk ikke så galt.. Ved du om man må installere den på 2-4 pc'ere?
Avatar billede arlet Juniormester
10. februar 2004 - 18:22 #10
Det må du ikke, men hvad de næste licenser koster ved jeg ikke, men det må du kunne se på hjemmesiden