Avatar billede joeb Nybegynder
09. februar 2004 - 22:36 Der er 2 kommentarer

A7V + AMD 800 MHz TB virker ikke mere

PCen har et Asus A7V bundkort med en 800 MHz AMD Thunderbird. Pludselig ville den ikke boote ej heller poste. Men får fejl-lyde der BURDE angive at ram-blokkene ikke blev detekteret/var defekte. Disse er efterfølgende afprøvet i anden computer og virkede. Har forsøgt at hive alt ud og kun ladet CPU, power, grafikkort og en enkelt ramblok sidde. Stadig samme fejlmelding.

Hvad mon kan være galt?
Avatar billede joeb Nybegynder
09. februar 2004 - 22:47 #1
Kører selvfølgelig nu under test bundkortet i Jumperfree Mode og alle andre jumpers er ellers sat korrekt. Vil så nødig gå ud og købe nye komponenter før jeg ved hvilken det er galt med.
Avatar billede joeb Nybegynder
10. februar 2004 - 17:44 #2
Har opgradering hele møget nu.