Avatar billede invisible Nybegynder
09. februar 2004 - 19:24 Der er 3 kommentarer

Lås rum på 3dchat

Hej

Hvordan kan jeg låse et bestemt rum, så man skal have Status: 3 markeret i databasen før, man kan se og komme ind i rummet?

Hjæælp tak :D
Avatar billede fangel Nybegynder
09. februar 2004 - 19:27 #1
PÆNT sort spørgsmål...

du spørger om hjælp til noget INGEN ved hvad handler om...

"3dchat" - dem findes der nok kun ca 50 forskellige af, hvor ingen af dem er ens bygget op...

du må specificere lidt mere eller vise noget kode...

OG, hvis det er et script du har hentet (ellers ville du nok ikke spørge så dumt) står det nok i dokumentationen til det... normalt har støre gratis projekter en ganske god dokumentation...

Morten
Avatar billede invisible Nybegynder
09. februar 2004 - 20:01 #2
Det er en chat jeg har overtaget fra Michael SW.
jeg ved ik selv hvilke filer jeg skal kigge i, derfor jeg er lidt lost :S
Avatar billede fangel Nybegynder
09. februar 2004 - 20:10 #3
og du tror vi andre er mindre lost ? undskyld mig, men det er lettere naivt...

uden at kender noget til en chat hvis opbygning vi ikke kender, skal vi svare dig på hvordan nogle oplysninger skal være i en database vi ikke ved hvordan ser ud...

kig rundt i de forskellige filer - med lidt held er de ordenligt kommenteret - og det kan være du lærer noget PHP undervejs

Morten