Avatar billede invisible Nybegynder
09. februar 2004 - 13:27 Der er 2 kommentarer

Grafik til 3dchat

Hej

Søger en som er intereseret i og komme og arbejde på en 3dchat, hvor han skal virke som en arkitekt..
DEt ville også være helt fint hvis du ik ville abrejde og bare ville lave noget til os.
Kan desværre ikke give nogle DKR for det eller noget. men kan udlove banner plads.

kontakt mig på msn og mail : znow@doodoo.dk

//Josef
Avatar billede Kengun Praktikant
10. februar 2004 - 11:06 #1
måske jeg kan hjælpe med noget? www.kengun.com/eksperten
Avatar billede cozey Nybegynder
10. februar 2004 - 11:12 #2
mener du stå for opbygningen af chatten ... altså den visuelle del eller bare fraiske elementer?

http://cozey.1go.dk