Avatar billede loudrup Nybegynder
09. februar 2004 - 10:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

program til at generere et sitemap

Er der nogen der kender til et gratis program der automatisk kan generere et sitemap? Jeg vil gerne have et sitemap på min hjemmeside, men hvis jeg laver det manuelt skal jeg hele tiden opdatere det når jeg laver nye sider. Det ville hjælpe noget hvis der var et program der kunne hjælpe med at holde styr på nye sider og automatisk opdatere min sitemap side.
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. februar 2004 - 10:22 #1
http://www.xtreeme.com/sitexpert/

ellers prøv denne online tjeneste, den ser interessant ud
http://www.netroglycerine.com/sitemap.html
Avatar billede loudrup Nybegynder
09. februar 2004 - 10:36 #2
Det første link var ikke et gratis program, selv om det så meget spændende ud. Det andet link ved jeg ikke rigtigt hvordan jeg skal kunne bruge. Den laver en masse hurlumhej. Har du andre forslag?
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. februar 2004 - 10:40 #3
Jeg havde et program der var gratis at prøve, jeg kan bare først finde navnet i aften, da jeg har det på en gammel backup CD
Avatar billede loudrup Nybegynder
09. februar 2004 - 21:09 #4
bufferzone, jeg venter spændt på det program som du siger at du har.
Avatar billede loudrup Nybegynder
03. marts 2004 - 10:25 #5
Det virker som om at det hele er gået i stå. Så jeg svarer selv
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. marts 2004 - 10:29 #6
Jeg har ikke fundet det endnu, men jeg leder stadig