Avatar billede kongbak Nybegynder
08. februar 2004 - 08:15 Der er 6 kommentarer

hvor skriver jeg mine kommandoer

jeg er meget ny til dette mysql og kan ikke finde ud af hvor jeg skriver de kommandoer som skal til for at få det til at virke
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. februar 2004 - 08:22 #1
Hvilke værktøjer bruger eller kender du?
Er det en MySql, der kører på din egen maskine (hvilket OS?) eller
på et webhotel (hvilket?)?
Avatar billede kongbak Nybegynder
08. februar 2004 - 11:35 #2
jeg har kun installeret mysql på min win2000 advanced server kender ikke til noge værktøjer
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. februar 2004 - 11:46 #3
I det tilfælde kan du med fordekl bruge mysqlfront: http://www.mysqlfront.de/
Avatar billede kongbak Nybegynder
08. februar 2004 - 13:19 #4
mange tak det vil jeg prøve
Avatar billede kongbak Nybegynder
08. februar 2004 - 20:10 #5
hej igen

nu bliver jeg lige nød til at spørge dig hvordan jeg i mqsqlfront får oprettet en bruger som har rettigheder til det hele for ellers kan jeg ikke logge på mysql
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. februar 2004 - 20:15 #6
I standardinstallationen har du brugeren "root" med tomt password. Det er
godt nok til at lege med, men selvfølgelig ikke godt nok i længden.