Avatar billede hr._larsen Nybegynder
27. januar 2001 - 12:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer medd Messiah

Jeg ved godt at det måske ikke er det rette sted at spørge, men er der nogen der ved hvordan man slår ham SATAN i hjæl sidst i spilet, jeg kan simpelhen ikke komme videre.
Eller er der nogen der kan give mig et link til en hjemmeside, hvor man kan stille eller se nogle FAQ omkring spil?
Avatar billede and.vang Nybegynder
28. januar 2001 - 19:55 #1
Tag et kig påp denne side:
http://hjem.get2net.dk/gunnys/pc/data/Messiah.htm

Jeg ved ikke om min henvisning ligger som et link da der jo ikke er WWW med, ellers kan du jo bare skrive hjem.get2net.dk/gunnys og så klikke dig frem til Pc-koder - M - Messiah.

Venlig Hilsen and.vang  8-]
Avatar billede and.vang Nybegynder
30. januar 2001 - 17:34 #2
Her får du lige  med direkte tekst:

Hop fra den første søjle og flyv over til den næste; derfra skal du hoppe videre, indtil du når en lille ø, hvor Satan og hans små hjælpere venter på dig. Så snart \'helvede\' bryder løs, skal du hurtigt løbe mod højre for at kunne besætte en arbejder, inden en af Satans små djævle kan gøre det samme. Arbejd dig rundt om Satans område i midten ved at bruge kontrolpanelerne til at slå alle ventilerne fra. sørg for, at du samler et våben op og undvig Satans ildringe på vejen. Små djævle vil forsøge at forhindre dig i dit forehavende ved at besætte betjente og arbejdere rundt om dig, så du må arbejde hurtigt. Så snart du har slået alle ventiler omkring Satan fra, vil hans beskyttelsesskjold brase til jorden. Det er nu din opgave at slippe besættelsen af så mange værtsmennesker omkring ham, så han bliver skadet. Den første, du skal slippe, er arbejderen, som du kontrollerer lige nu. Vend dig mod Satan og slip så kontrollen, hvorved du sender et lyn af hvid energi imod ham. Løb nu hurtigt videre til den næste vært, og gentag processen. Der er en energilinje, som viser dig, hvor mange flere værtsmennesker, du skal slippe kontrollen over, før du har vundet kampen. Sørg hele tiden for, at han ikke kommer for tæt på dig, eller du bliver omdannet til hakkebøf, så hold ham på afstand, men altid inden for øjenvidde. Så snart han er slået, har du vundet spillet. TILLYKKE!

Avatar billede hr._larsen Nybegynder
28. februar 2001 - 14:16 #3
OKay, tak for svarene. Du fået lige de point her.